czwartek, 5 kwietnia 2018

Cherish - My Creative Scrapbook

Nowa edycja kitów My Creative Scrapbook już jest :-) Również w kwietniu kit Limited Edition pełen jest Primy: papiery, kwiaty, naklejki, journaling cards i die-cuty z kolekcji Lavender z dodatkiem stempli i piankowego alfabetu. Zestaw ten pozwoli na stworzenie co najmniej kilku prac - ja stworzyłam 4 layouty i 2 kartki. Oto pierwszy layout:
The new edition of My Creative Scrapbook kits is here :-) The April Limited Edition kit is filled with Prima goodies: papers, flowers, stickers, journaling cards and die-cuts from the Lavender collection plus some stamps and a foam alphabet. This set provides enough stuff for at least a couple of projects - I made 4 layouts and 2 cards. And here's the first layout:


Papier, który wybrałam na tło od razu przyciągnął moja uwagę - na początku zastanawiałam się, czy nie wykorzystać go do wycięcia różanych bukietów, ale urok metalizowanych motywów zwyciężył i zostawiłam papier w całości, skupiając kompozycję tak, by nie zasłonić zbytnio wzoru ;-)
The paper I chose for my background immediately caught my attention - first I thought to use it for cutting out rose bouquets, but then the beauty of the metallic motives won and I left it unspoiled, building my design so that it doesn't cover the paper too much ;-)




A jutro kolejny layout - zapraszam :-)
Drop by tomorrow for another layout :-)

1 komentarz:

Chimera pisze...

Prześliczny ten scrap, świetnie zapanowałaś nad tym trudnym tłem :)