poniedziałek, 9 stycznia 2017

Inna walentynka ;-) / A Different Valentine Card ;-)

Oczywiście, inna jak na mnie, bo z kolekcji zupełnie nie w moim stylu ;-) A mowa o You And Me od the ScrapBerry's:
Of course, it's different by my standards, as I made the card using a collection that is totally not my style ;-) I mean the You And Me collection by the ScrapBerry's:


Chociaż stylistyka kolekcji "nie moja", wzory są na tyle przyjemne, że nie była to trudna walka ;-) Szczególnie spodobał mi się papier w serduszka na tle nieba i wykorzystałam go jako tło dla wykrojnikowej skrzynki na miłosne listy. Warstwy papierów przewiązałam gniecioną wstążeczką...
Although the collection's style is not "mine", the designs are nice enough for the creative process not to be a struggle ;-) I especially liked the paper with the hearts against the sky that I decided to make the background for the die-cut love letter postbox. I tied the layers of papers with shabby ribbon...



...dodałam mini różyczki...
...added some mini roses...


...oraz napis, podobnie jak listy wycięty z jednego z arkuszy. 
...and the sentiment that, like the love letters, I cut out form one of the sheets.


Spis materiałów znajdziecie w moim poście na blogu. Miłego dnia :-)
You will find the supply list in my blog post. Have a nice day :-)

2 komentarze:

mosia pisze...

Jaka fajna! Taka landrynkowa ale wiesz, tak pięknie landrynkowa! Baaaaardzo mi się podoba!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję, Gosiu :)