środa, 24 sierpnia 2016

Stemplem haftowane / Stamp-Embroidered

Z dzieciństwa pamiętam obrus na delikatnym lnie haftowany białą nicią przez moją babcię-hafciarkę. Kiedy niedawno wyjęłam "lniany" papier z męskiej kolekcji Lemonade, przypomniał mi się ten obrus, a w głowie zrodził pomysł, by coś podobnego stworzyć na papierze :-) I tak powstała "haftowana" stemplami kartka ślubna, którą pokazałam w moim dzisiejszym poście:
I remember from my childhood a delicate linen tablecloth embroidered with white thread by my grandmother who was a professional embroiderer. When I recently took out the "linen" paper from the Lemonade masculine collection, it reminded me of that tablecloth and the idea was born in my mind to create something like it on paper :-) And so I made this stamp-embroidered wedding card for my today's post:


Wybrałam cytat ślubny w ozdobnej ramce i embossowałam go białym pudrem do detali:
I selected a wedding quotation in a decorative frame and embossed it with white detail ep:


Na arkuszu tła pod cytatem odbiłam w kwadrat delikatny border, tworząc kolejną ramkę:
On the background paper I stamped a delicate border in a square making another frame:


Na koniec poszczególne warstwy ozdobiłam kryształkami, by dodać trochę blasku:
And finally I decorated the layers with crystals to add some glam:


Proste, ale bardzo efektowne, prawda?
Simple but really impressive, isn't it?

4 komentarze:

IWA pisze...

Ale pięknie to wydziergałaś! :-)

mosia pisze...

O jaka cudowna!

a.le kartka pisze...

Efekt fantastyczny!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)