środa, 20 lipca 2016

Letnie kartki / Summer Cards

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam kilka kartek z kolekcji Summertime - tej samej, którą możecie u mnie wygrać!
Radosne, kolorowe, jak lato w pełni :-)
For my today's post for Maja Design I created a set of cards using the Summertime collection, the same you can win here!
Cheerful, colourful, like the high summer :-)


Każda z nich podkreśla inny kolor kolekcji :-) Pierwsza - stonowany burgund:
Each card focuses on a different colour of the collection :-) The first one - muted burgundy:


Stempel z napisem umieściłam w centrum, w misternej ramce z tekturki, a różyczki przestrzenne komponują się z tymi w tle. Dodałam też eleganckie ćwieki i odrobinę blasku za pomocą brokatu i kryształków:
I placed the sentiment stamp in the centre of the card, in an intricate chipboard frame. The dimensional roses correspond with those printed in the background. I added some elegant brads and a bit of glamour with glitter and crystals:


Na drugiej kartce dominuje delikatny róż. 
The second card focuses on delicate pink:


Ułożyłam patchworkowe tło, a ramkę ze stemplowanym napisem ozdobiłam miniróżyczkami:
I arranged a patchwork background and decorated the chipboard frame with the stamped sentiment with miniroses:


Trzecia kartka spodoba się milośnikom błękitów (i rowerów) :-) 
The third card is for the fans of blue (and bicycles) :-)


Obrazek z arkusza tagów ozdobiłam kwiatami, elementami z tekturki i wstążką vintage:
I decorated the image from the tags sheet with flowers, chipboard pieces and vintage ribbon:


Spis materiałów znajdziecie na blogu Maja Design :-)
Miłego dnia!
You will find the list of supplies on the Maja Design blog :-)
Have a nice day!

4 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Piękne papiery i kartki z nich stworzone :-))) Kompozycyje delikatne ,wspaniale podkreślają urodę papierów :-))) Ale nie mam FB i z losowania nici ;-)))

Oliwiaen pisze...

Ewinko, wcale nie :-) Jeśli nie masz profilu na którejś paltformie, spełniasz resztę warunków i bierzesz udział :-)

Arleta pisze...

rewelacyjne

el pisze...

no już wiem ,że kolekcja jest niezwykle udana a w Twoich rękach wyszło rewelacyjnie . Szczególnie ostatnia karteczka w niebieskościach