czwartek, 28 kwietnia 2016

Romantyczny notes / Romantic Notebook

Dla oddechu od prac komunijnych, na mój post dla Lemonade przygotowałam romantyczny, kobiecy notes :-) 
After a series of First Communion creations, for my post for Lemonade I made this romantic, feminine notebook for a change :-)


Sprężynę ozdobiłam koronką i zawieszką w kształcie pięknego kluczyka:
I decorated the wire with lace and a beautiful key charm:



Połączyłam ulubione papiery z kilku kolekcji i na okładce ułożyłam kolaż ze wzorów i wyciętych elementów. Dodatkowo odbiłam stempel-ścieg i embossowałam go białym pudrem:
I combined my favourite papers from a couple of collections and arranged a collage of designs and cut out elements on the cover. I also stamped and embossed a false stitch stamp:


Wyciętymi różami ozdobiłam też wewnętrzne okładki:
The cut-out roses decorate the inside covers too:



Na stronie tytułowej umieściłam stemplowany cytat wklejony w tag:
I also placed a stamped quotation mounted into a tag:


Spis materiałów znajdziecie na blogu Lemonade. Miłego dnia :-)
You can find the list of supplies on the Lemonade blog. Have a nice day :-)

2 komentarze:

ArtMagda pisze...

pięne kolory i stylizacja retro. Uwielbiam motyw róż. Pozdrawiam :)

Ludkasz pisze...

Przepiękny ten notes:) I ten cytat! Niech się spełnia... Gdybyś nie miała co z nim zrobić, to wiesz;)