piątek, 18 marca 2016

Fabulous - Blue Fern Studios

Ostatni z marcowych projektów dla Blue Fern Studios to layout z moim młodszym synem - najbardziej "soczysty" w kolorach pomarańczy i złota:
My last March project for Blue Fern Studios is a layout with my younger one - most "juicy" in its orange and gold colour palette:


Jak widać, motywem przewodnim jest koło ;-) Arkusz wierzchni w dole ozdobiony był ryciną wiktoriańskiego domu, jednak zupełnie nie pasował do tematu, więc oderwałam tę część i podłożyłam inny papier, oddzielając warstwy koronką. 
As you can see, the leading motif is a circle ;-) The top paper featured a Victorian mansion image, but it didn't suit the theme, so I tore it off and layered upon another sheet, accenting the layers with lace.


Dodałam stemplowane motywy i bazowe ozdoby tekturowe (zestaw nazywa się Circle Groups) - w okrągłych przestrzeniach umieściłam kolejne kółka ;-)
I added some stamping and base chipboard pieces (the set is called Circle Groups) - and in the round spaces I put some more circles ;-)



Oczywiście są też kwiaty - delikatne kwiatuszki z zestawu do kolekcji. Dodałam kilka metalowych ozdób - i gotowe :-)
Of course there are flowers too - delicate blooms from the collection set. I added a couple of metal embellies - and my page was done :-)


Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy: