piątek, 19 lutego 2016

Wedding Pergola - Blue Fern Studios

Ostatnia wreszcie propozycja lutowa dla Blue Fern Studios to kartka ślubna z tekturką, która skojarzyła mi się z pergolą, pod którą pary składają sobie małżeńską przysięgę ;-)
My last February project for Blue Fern Studios is a wedding card with the chipboard piece that reminds me of a pergola arch under which couples exchange marital vows ;-)


Z kolekcji Serendipity wybrałam delikatne wzory i kolory na tło i postarzyłam brzegi:
I chose subtle designs and colours from the Serendipity collection for my background, and distressed the edges:


Tekturkę spryskałam białą mgiełką i dodałam bogatą kompozycję kwiatową:
I coloured the chipoard with white mist and added a rich flower cluster:


Tekturkę podkleiłam kosteczkami 3D w miejscach, gdzie pozostały kwadraciki, dzięki czemu kompozycja jest bardziej przestrzenna. Na koniec dodałam zawijasy z kropeczek liquid pearls:
I mounted the chipobard on 3D dots, placing them under the squares that remained in the chipboard to make my design more dimensional. I also added liquid pearls flourishes asthe finishing touch:


Spis materiałów, jak zwykle, znajdziecie na blogu BFS.
As usually, you can find the supply list on the BFS blog.

1 komentarz:

mosia pisze...

Prześliczna jest!