niedziela, 13 grudnia 2015

Świątecznie dla Lemoncraft II / Christmas Inspiration for Lemoncraft II

Oto druga część grudniowych inspiracji dla Lemoncraft :-) Kartki wysłane, można zająć się prezentami :-) Świetnym pomysłem jest notes na przepisy - ja wykonałam swój z najnowszej kolekcji "Świąteczne życzenia", łącząc arkusze z minibloczka i zestawu Basic:
Here's the second part my December inspiration for Lemoncraft :-) Cards sent, time to deal with presents :-) A recipe notebook is always a great idea - I made mine using the latest collection, "Christmas greetings" and combining papers from the minipad and the Basic set:


Na sprężynie przewiązałam wstążeczkę w kratkę i zawieszkę w kształcie łyżeczki:
I tied a piece of plaid ribbon and a spoon charm:


Kompozycja okładki przypomina fartuszek - w tej roli wystąpiła serwetka z wykrojnika ;-)
The cover design was to imitate an apron - for that purpose I used a die-cut doily ;-)


Na froncie umieściłam też stemplowany obrazek, który pokolorowałam Distressami:
I also placed a stamped image that I coloured with Distress inks:


Motyw fartuszka powtórzyłam też wewnątrz, umieszczając stylizowaną kieszonkę na luźne kartki:
I repeated the apron motif inside, placing a die-cut pocket for loose pages:


Gotowy prezent wypada zapakować - przydadzą się etykiety na prezenty, które wykonałam z resztek po poprzednich pracach :-)
I seems right to wrap up the presents -and handmade gift tags come in handy. I made them using the leftovers from previous creations :-)


Ponieważ pięknej, metalizowanej wstążki z zestawu do kolekcji został mi już tylko niewielki kawałek, zrobiłam niby-kokardki, przewiązując kawałki sznureczkiem. Obrazki wycięte z arkusza dodatków umieściłam na kolejnych papierach i wycięłam, zachowując kształt. Detale podkreśliłam brokatem:
As I had only a small piece of the beautiful metallic ribbon from the collection set, I made those "fake" bows, tying straight pieces with string. I cut out images from the elements sheet and layered two more papers, glue and cut out, keeping the shape. I accented the details with glitter:


Na blogu Lemoncraft znajdziecie podlinkowane materiały wykorzystane w pracach. Miłego dnia :-)
On the Lemoncraft you will find linked supplies I used for my projects. Have a nice day :-)

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

Ale cudny !! Sama bym chciała mieć taki !!!