środa, 8 kwietnia 2015

Together We So Rock - Maja Design Moodboard

Jak zawsze na początku miesiąca, na blogu Maja Design pojawiło się nowe wyzwanie z tablicą inspiracyjną. Tym razem stawiamy na prace w męskim stylu :-) 
As always at the beginning of the month, there's a new moodboard challenge on the Maja Design blog. This time we aim at masculine projects :-) 


Jak zwykle, starałam się ściśle trzymać wytycznych:
And, as usually, I tried to follow the requirements closely:


Wybrałam papiery z różnych kolekcji, naniosłam strukturalny wzór cegiełek z maski:
I chose papers from various collections, added a textured brick pattern using a stencil:


...dodałam tekturki, stemple...
...some chipboards, stamps...



...buttony i washi tape:
...buttons and washi tape:



Tytuł potuszowałam tak, by uzyskać efekt ombre:
I inked the title to get an ombre effect:


Pomimo wielu warstw LO jest raczej płaski - pewnie dlatego, że nie ma kwiatów ;-))
Despite many layers the LO is rather flat - I guess that's because I didn't include any flowers ;-))


Zachęcam do udziału w zabawie :-)
I encourage you to join the fun :-)

5 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

O raju, świetny jak zwykle :) I dzieci Ci się rozmnożyły! :) :)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny :)

Смугляночка pisze...

С огромным удовольствием слежу за вашим творчеством!!! Это невероятно красиво и вдохновляюще!!! Ваши мальчики просто чудо!:)

Janene pisze...

Another great layout!

Dobra pisze...

Bardzo piękna praca
Wspaniale wykonana
i pięknie się prezentuje