wtorek, 2 września 2014

Uśmiechnij się :-)) / Smile :-))

Perspektywa wstawania o 7 przez następne 10 miesięcy nastraja mnie zdecydowanie negatywnie, dlatego też trzeba się jakoś rozweselać ;-) Na mój dzisiejszy post dla Craft4You miałam zupełnie inny plan, ale jak to zwykle bywa, w ręce wpadł mi cytat na tagu z papieru z kolekcji Limelight od Kaisercrafta, od razu dopasowałam do niego zdjęcia, i plan uległ spontanicznej zmianie ;-) Tak oto powstał ten layout:
The prospect of having to get up at 7 for hte next 10 months makes me feel really down in the mouth, so I do need to cheer myself up ;-) I had a completely different plan for my today's post for Craft4You, but as usually, I spotted this quotation tag on a Kaisercraft's Limelight paper, immediately thought of perfect photos for it, and so the plan got spontaneously changed and the following layout came into being:


Oto wspomniany cytat (mam nadzieję, że widać wyraźnie):
Here's the quotation (I hope it shows clearly):


Od razu pomyślałam od zdjęciach z roześmianej sesji głupawkowej moich chłopaków i siostrzeńca :-) Tytuł wycięłam wykrojnikiem (dwa razy, żeby był bardziej "trójwymiarowy" ;-)), a w roli kropki nad "i" wystąpił ćwiek:
I immediately thought of those photos from the crazy fun photoshoot of my boys and nephew :-) I die-cut the title (twice, to make it more "dimensional" ;-)) and used a brad for the "i" dot:


Na arkuszu bazowym odbiłam stemplem "oś" kompozycji, a następnie wypełniłam ją zdjęciami i dodatkami:
I stamped the design "axis" on the background paper and then filled it with photos and embellies:



Wzór papieru z tła zainspirował mnie do stworzenia własnego kwiatka: wykrojnikiem wycięłam kwiat z papieru jutowego, potuszowałam brzegi i dodałam pręciki:
The pattern of the background paper inspired me to create a custom flower: I die-cut the shape, inked the edges and added some stamens:


No i oczywiście jest przestrzeń ;-))
And there's some dimension of course ;-))


Listę materiałów znajdziecie na blogu C4U.
Miłego dnia ;-)
You will find the linked supply list on the C4Y blog. Have a nice day :-)

3 komentarze:

dokaem pisze...

Świetna kompozycja!

bamabo pisze...

Cudownościowe. I fotka, i chłopaki, i kompozycja, i kwiatki. :)

Ludkasz pisze...

Wow,świetna praca:)