środa, 26 marca 2014

Urodzinowe pudełko po męsku / A Masculine Birthday Box

Podobne pudełko pokazywałam już tutaj - tym razem zrobiłam je z papierów Lemonade na mój dzisiejszy post :-)
I've shared a similar box here - this time I made it using Lemonade papers, for my today's post :-)

Pomysł, jak widać, ewoluował, dodałam więcej szczegółów i stemplowane szwy:
As you can see, I worked the idea over, adding more details and stamped stitches:


Tym razem na wieczku pojawiły się kwiaty, ale moim zdaniem wyglądają bardzo męsko :-)) Dodałam tekturowe trybiki, button i żaróweczkę - Jubilat to przyszły inżynier.
This time I placed flowers on the cover, but I think they look quite masculine :-)) I added some chipboard gears, a button and little bulb - the birthday Man is an engineer-to-be.


A w środku, jak zwykle, tematyczne ścianki...
Inside, as always, there are theme walls...


...i oczywiście torcik:
...and the cake, of course:


PS. Serdecznie dziękuję Wam za komentarze do wiosennego domku - tym cenniejsze, że mam wrażenie, że na blogi już mało kto zagląda...Dziękuję, że nadal tu jesteście :-)
PS. Thank you so much for your comments on the Spring House - they're even more valuable as I think fewer and fewer people visit blogs nowadays....Thank you for still being here :-)

9 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Nie wiem skąd masz wrażenie, że mało kto zagląda na blogi... Może Ty masz zaległości w zaglądaniu? ;-) ;-) ;-)
Na Twojego na pewno dużo osób zagląda a ja z pewnością bo jest co podziwiać. :) A to pudełko jest po prostu genialne, te paski, dodatki... No super po prostu! Podziwiam, zaglądam, pozdrawiam :)

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Wow, drugi dzień z rzędu taki megapracochłonny projekt? Wspaniały "kuferek". A zawartość jeszcze lepsza!

Anonimowy pisze...

Ja zaglądam codziennie, bo dzień bez wizyty na tym blogu jest dniem straconym:) A pudełko jest oczywiście genialne jak wszystko inne... Pozdrawiam Sylwia:)

Tanitta pisze...

Cudnie i bardzo męskie pudełko, a tort z trybikami jest extra!

Hogata pisze...

Fantastyczne!! Kreatywność Cię nie opuszcza i jak zwykle zaskakujesz piękną i oryginalną pracą :)

el pisze...

GENIALNE PUDEŁKO , bardzo przemyslane i dopracowane . Ja również zaglądam . Nie zawsze zostawiam co prawda komentarz , ale zaglądam jak tylko widzę coś nowego . Nie martw się ja bardzo lubię tu zaglądać i podziwiać Twoje prace .

Dobra pisze...

Ja na twój blog zaglądam bardzo często,nie zawsze zostawiam komentarz, ale oglądam i podziwiam bo masz przepiękne prace tak jak ta praca. Pudełeczko dla faceta idealne, idealnie męskie.

Katarzyna Leśnik pisze...

Rewelacja!! I ta dbałość o szczegóły! Strasznie pomysłowy.... Mogłabym się rozpisywać :)

Ludkasz pisze...

Doskonałe:)
Ty wiesz,że zaglądam:)