wtorek, 4 marca 2014

Thankful For You

Na blogu Craft4You ruszyło kolejne wyzwanie, a dzisiaj przypadła moja kolej przedstawienia interpretacji tematu "Z czernią mi do twarzy", gdzie praca ma być w 70% czarna. Jako, że czerń bardzo lubię, praca była samą przyjemnością :-)
A new challenge started at Craft4You, and today is my turn to share the interpretation of the subject "Black Suits Me" in which any creation should be 70% black. I love black so working on this LO was a pure pleasure :-)


Czarną bazę LO spryskałam białą mgiełką Dylusions - jeśli szukacie matowej, mocno kryjącej mgiełki, takiej właściwie farby w sprayu - ta będzie idealna!
I sprayed the black background with a white Dylusions mist - of you're looking for matte, opaque mist, like a spray paint, this one is perfect!


Nie zabrakło oczywiście kwiatów, uzupełnionych die-cutami:
I couldn't do without flowers of course, here completed with die-cuts:



Wykorzystałam też technikę resist embossing: na tle odbiłam stempel, embossowałam go przezroczystym pudrem do detali, spryskałam mgiełką i przetarłam chusteczką, uzyskując efekt startej szkolnej tablicy, uwidaczniając litery :-)
I also employed the resist embossing technique: I stamped the stamp on the background paper, embossed the image with detail clear ep, misted and immediately wiped it off, getting a kind of school blackboard effect that reveals the letters :-)


Jak widać, czerń pasuje nawet do zdjęć dziecięcych i nie musi symbolizować żałoby :-) 
As you can see, black suits even children's photos and doesn't necessarily symbolise mourning :-)

4 komentarze:

mapowska pisze...

Świetny scrap! Przepiękna kolorystyka i układ :)

elianka pisze...

Wyszło cudownie!

Joy pisze...

Czerń jest elegancka ;> Wspaniała praca, piękna kompozycja^^

Paper Attic pisze...

I love this layout! Great photo and amazing design, also, you make such beautiful cards! hugs, Lisa