wtorek, 7 maja 2013

Kwiaty dla Mamy / Flowers For Mum

Wczoraj ruszyło kolejne wyzwanie w Craft4You, którego tematem przewodnim jest "kwiatek dla Mamy". Dzisiaj zaś przypada moja kolej przedstawienia interpretacji tegoż tematu. Wybrałam papiery z pozoru mało "kobiece" - pokazywałam już je w tej pracy - i spróbowałam dodać im nieco romantyzmu z pomocą róż i złota :-))
Yesterday a new challenge started at Craft4You, with the subject of "A flower for Mum". Today is my turn to present a sample for this challenge. I chose papers that are perhaps not very feminine - I used them for this project - and tried to add them a bit of romanticism with roses and gold :-))


Sięgnęłam po moją ulubioną formę prezentacji dwustronnych papierów, czyli wywijanie :-)
I employed my favourite way of presenting double-sided papers, i.e. curling and folding ;-)


Złota blask pochodzi od pudru do embossowania detali oraz brokatu:
The golden glow comes from the detail embossing powder and glitter:


Uroku dodaje również gipiurowa koronka:
The guipure ribbon adds some charm too:


Zachęcam do udziału w wyzwaniu, nagroda czeka :-)
Miłego dnia!
Join us for the challenge, there's a prize waiting :-)
Have a nice day!

11 komentarzy:

Art_Dorota pisze...

Jak ja kocham tę kolorystykę i te Twoje wywijańce :)
Uczta dla oczu Maju :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Prześliczne..wywijaňce dodają uroku..super:)))

Марусина Мама (г. Минск) pisze...

what a beautiful card!!!a delicious palette!

Unknown pisze...

Cudowna praca :) Kolory są ŚWIETNE! :) Bardzo podoba mi się też koronka i złoty embossing :)

Jadwiga pisze...

Piękna! ;)))

Cudaczek pisze...

genialna!

Barbara pisze...

Niesamowity ten papier,pewnie nie zwróciłabym na niego uwagi gdyby nie Twoja kartka.A sama karteczka super oryginalna i wpadająca w oko.

mru pisze...

cudowna :) wspaniała kompozycja :) a kokarda totalnie mnie zauroczyła :)

artiza pisze...

ależ piękna , zjawiskowa i taka INNA..:)

Ewelina pisze...

Nisamowicie piekna

Ludkasz pisze...

No pięknie po prostu:)