piątek, 1 lutego 2013

Je T'aime

I oto mamy już luty - miesiąc zimowy, który kojarzy się z gorącą miłością :-) Dlatego też na kolejne wyzwanie Lemonade pod hasłem "Paryż" przygotowałam walentynkę w wersji francuskiej - bo właśnie z romantyczną miłością Paryż mi się kojarzy.
And here February begins - a winter month mostly associated with hot love :-) Therefore, for the latest Lemonade challenge focused on Paris I created a valentine card in a French version - as for me Paris means the romantic love.


Użyłam nietypowych jak na kartkę miłosną kolorów - zero czerwieni, za to ciepłe brązy i lawendowy fiolet, bo lawenda też mi się z Francją kojarzy :-) 
I used some unusual colours as for a love card - no red, but instead some warm browns and lavender purple, as lavender is also so French for me :-)



Kartka nie jest zbyt przestrzenna, by zmieściła się w kopercie, ale jednak trochę jest ;-)
The card is only slightly dimensional, to go easily into an envelope:


Zachęcam serdecznie do wzięcia udziału w wyzwaniu, nagroda czeka :-)
Do take part in the challenge, there's a prize waiting for you :-)

10 komentarzy:

skimmia pisze...

cudna karteczka :-)
pozdrawiam

krechi pisze...

Bravo!!!
Beautiful creation!

Unknown pisze...

Piękna i romantyczna!

[Kasia] pisze...

A wiesz, że od razu jak spojrzałam na kartkę, przed przeczytaniem posta, skojarzyła mi się z Paryżem? :) cudna!

K.C. pisze...

Śliczna kartka

Art_Dorota pisze...

Piękna :) niezwykle dopracowałaś najmniejsze szczegóły, trudno wzrok oderwać ....

Handmade By Doris pisze...

Prześliczna kartka!

Padoriaa pisze...

Piękna praca :)

Alicja w krainie papieru pisze...

słodka karteczka :)cudne kolory :))pozdrawiam :))

luzik-Danka pisze...

Wyjatkowo piekna,delikatna