czwartek, 15 grudnia 2011

Czerwone róże na ślub / Red Wedding Roses

...i na wyzwanie Scrapucine w Lemonade. Wyzwanie jest bardzo proste - w sam raz na chwilę oddechu przy kawce ;-)) - kartka z co najmniej jednym czerwonym kwiatem. 
U mnie kwiatów jest całe sześć, a poza tym - minimalistyczna prostota. 
...for Scrapucine's challenge at Lemonade's. The challenge is very simple - prefect for a moment of relax with a cup of coffee ;-)) - a card with at least one red flower.
My card presents as many as six flowers, but besides that is quite minimalistically simple.


I rzut oka z bliska:
A closer look:



Róże, które nie były oryginalnie czerwone, stały się takie dzięki glimmerowi Mel's Diner - soczysta głęboka czerwień ze srebrnymi drobinkami, na żywo ślicznie się mienią :-)
The roses that were not originally red became red due to the glimmer Mel's Diner - jiucy deep red with silver sparkle :-)

21 komentarzy:

Kasia B. pisze...

Cudna jest!!!, kompozycja kwiatowa obłędna...

vivi22 pisze...

mi się baaaardzo podoba. Większość Twoich prac jest dla mnie ładnych ale ta wyjątkowo mi w oko wpadła :)

Drycha pisze...

własnie ta najbardziej mi się spodobała z czerwonokwiatowego lemonadowego postu :)
super!

Unknown pisze...

przepiękna! podoba mi się pomysł na rozdarcie papieru:)

Ludkasz pisze...

wow, piękna kartka:)

Encza pisze...

Piękna kartka!

Anna Baldwin pisze...

Piekna kartka! Srasznie fajny pomysl z rozdarciem papieru i podzileniem wykrojnika na pol. A roze maja cudownie czerwony odcien! Pozdrawiam

AgaPola pisze...

Śliczna kartka !!!

Anabel pisze...

przepiękna karteczka!!!
bardzo elegancka i zachwycająca :D

krystynas pisze...

Zachwycająco piękna kartka.

Rae pisze...

Cudna jest! Ślicznie wygląda ta intensywna czerwień na jasnym, spokojnym tle. I to rozdarcie - zdecydowanie dodaje charakteru :)

Magda(i)Lena pisze...

Przepiękna! Cudne rozdarcie papieru. Niesamowita jest ta czerwień Twoich kwiatów. Super!

Zuzik pisze...

Piękna kompozycja!
Cudna kolorystyka!
Śliczna karteczka!:-)

Alexandra pisze...

Przepiękna :)

ZUzanna pisze...

Aż mi dech zaparło! Jest CUDOWNA!

Guriana pisze...

cudne rozdarcia i kolorki:))

Bea pisze...

świetna kartka!!!!

Ataboh pisze...

Praca zachwycająca...

moja artissima pisze...

Obłędnie piękna karteczka:) zapraszam w moje skromne progi po świąteczny prezent - wyróżnienie:)

Po prostu Asia pisze...

Świetny pomysł z rozdarciem i podzieleniem wykrojnika! Karteczka super :)

Rachel pisze...

jak zobaczyłam ta kartkę, to mnie powaliła...jest genialna!!!:)