czwartek, 2 czerwca 2011

I jeszcze trochę dla dzieci / Some More For Kids

Kolejne dwie prace projektanckie o tematyce dziecięcej :-)
Another two kid-themed DT projects :-)

Dla Craft4You - zawieszka do pokoju raczej dziewczęcego ;-) z uroczymi stemplami Kraftin' Kimmie (powróciłam do Distressów - promarkery były tu dla mnie zbyt stress-ujące ;-)):
For Craft4You - a doorknob hanger, rather for a girl ;-) with charming Kraftin' Kimmie stamps (I turned to Distress inks again, Promarkers were too stress-ing ;-)):

 

 

A ponieważ nie posiadam ani córek, ani też drzwi do swojej dziupli, zawieszka jest do wzięcia tutaj :-)
And since I don't have daughters nor a door to my scraphole, the hanger is for grabs here :-)

Natomiast dla Lemonade, na wyzwanie Nowalinki, przygotowałam bardzo nietypowy jak dla mnie scrap:
Whereas for Lemonade, for Nowalinka's challenge, I made a very unusual for me scrapbook page:



Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek łączyła żółty z czarnym i brązowym - ale kolorystyka zdjęcia mnie zainspirowała ;-) LO jest też wyjątkowo minimalistyczne jak na mnie, ale jakoś nic więcej mi tu nie pasowało :-)
I can't remember me using the combo of yellow, black and brown ever before, but I was inspired by the photo ;-) The LO is also quite minimalistic, but nothing more fitted here, as for myself ;-)



Papier zamaskowany :-)
The masked paper ;-)


A na deser - chesz zostać Scrapową Babeczką?
and for afters - do you want to join The Scrap Cake DT?

7 komentarzy:

IWA pisze...

Przepiękny scrap, niezwykle elegancki.

frogus_80 pisze...

Ależ piękny LO:)

coco.nut pisze...

cudna zawieszka i piękny LO!!!

Yoasia pisze...

cuda...istne cuda...chyba juz zasnelam i śnie....

shiraja pisze...

Kocham Twoje prace i kolorowanki distressami- robisz to fantastycznie. Może i ja się kiedyś nauczę :) Pozdrawiam

Jaszmurka pisze...

Zawieszka urocza :D
Super dopasowałaś te dziewczynki.

buziollleeee :*:*

Ludkasz pisze...

Cudne zawieszki, ale LO mnie powaliło:)