sobota, 25 grudnia 2010

Wyniki candy zimowego / Winter Candy Results

Przed chwilą random wskazał szczęśliwą posiadaczkę cukierasów: autorkę komentarza nr 40, czyli Asię (o ile dobrze policzyłam!):

Gratuluję serdecznie i życzę, by wiele pięknych prac powstało z pomocą stempelków i reszty przydasi :-)) Poproszę adres na maila :-)
A sobie życzę, by te wszystkie osoby, które deklarują regularne zaglądanie, odzywały się nie tylko z okazji candy ;-))

A teraz udaję się na konsumpcję świątecznych ciast i gorącej kawki :-) Mam nadzieję, że i Wasze Święta upływają wesoło, radośnie, rodzinnie, przy dźwiękach kolędy :-)

2 komentarze:

Ludkasz pisze...

Gratuluję zwyciężczyni i zazdroszczę po cichutku:)
A ja odzywam się regularnie;)Świętuj dalej w miłej atmosferze:)

Anonimowy pisze...

deklaruję regularne zaglądanie po candy ;-) szczególnie zawsze czekam na kartki z pokolorowanymi obrazkami - od zlotu jestem pod wrażeniem - wtedy po raz pierwszy widziałam jak kolorujesz tuszami distress