wtorek, 21 grudnia 2010

Pakuję :-) / I'm Packing

Z doświadczenia wiem, że w gorączce przygotowań świątecznych na pakowanie prezentów zwykle nie starcza już czasu. Nie raz pakowałam je na chybcika, z gośćmi stojącymi już w progu :-) By uniknąć tej sytuacji w tym roku, już teraz zastanawiam się nad opakowaniami prezentów (bo jednak większości tych wymarzonych nie da się zrobić ręcznie). A przy okazji - garść inspiracji dla Craft4You.
Experience teaches that in Christmas preparations fever there's usually no time for packing the presents. At least I more than often were packing them chaotically with my guests almost on the treshold ;-)) To avoid the situation this year I already started thinking of the gifts' package (as most of the desired presents cannot be made by (my) hand). At the same time - some inspiration for Craft4You.

 
 




Przypominam jeszcze o zimowym candy :-))
Just a quick reminder of the winter candy :-)

6 komentarzy:

Ewa (it is all about scrap) pisze...

Piękne, proste i przemyślane. A te słodkie kuleczki rozbrajają :)

aaa pisze...

Rzeczywiście taki detal... opakowanie ale jakie piękne ukoronowanie tworzy prezentu...:)

Dawid Trzepizor pisze...

Przepiękne... a dodatkowo przy pierwszej osobiście miałbym dylemat, bo jak dobrać się do tego co w środku, gdy opakowanie tak piękne, że szkoda je zniszczyć :)

Dunia pisze...

:o) Ja też często mam ten sam problem. Czuję się zmobilizowana ;o)
Opakowania są śliczne!

etrala pisze...

Odkryłam dzisiaj Twój blog, niesamowite prace robisz , jestem zauroczona :)
zostaje Twoim wiernym fanem :)
pozdrawiam
ewka

Larisa pisze...

What a nice packing! ))) Love all details!