piątek, 26 listopada 2010

W kratkę / Checkered

Jednym z moich najbardziej ulubionych motywów na papierach i wstążkach jest kratka. Przyciąga wzrok w każdym sklepie scrapowym, nie mogę się oprzeć :-) Dwukolorowa czy wielokolorowa, kratka jest zawsze na topie :-) Dlatego też na dzisiejszą inspirację dla Lemonade przygotowałam kartkę z bombkami w kratkę :-)
One of my most favorite designs of papers and ribbons is check. It catches my eye in every scrapstore, I just can't help it and have to buy! :-) Whether wo- or multicoloured, it's always on top :-)
So for today's inspiration for Lemonade I made a card with checked Christmas baubles :-)


Cudne bombkowe stempelki odbiłam na odwrocie papieru w kratkę, wycięłam kształty, a potem z pomocą taśmy 3D nakleiłam je na stemplach odbitych na tym właściwym tle, nutkowym. Dzięki temu bombki są w kratkę, a zawijaski nadal widoczne :-) Fajne, co? :-DD
I stamped gorgeous flourish bauble stamps on the back of a checked paper, I cut the shapes and adhered them over the stamped images using 3D tape. I have the checked baubles but flourishes are still visible. Cool, huh? :-D

Tę samą technikę zastosowałam przy napisie:
I employed the same technique with the sentiment:


Sposób bardzo prosty, a dzięki temu można mieć bombki (i nie tylko) w dowolnych wzorach :-)
Such a simple trick and you can have baubles (and not only them) in any pattern you want :-)

A wiadomością dnia jest (dla mnie) KONIEC REMONTU!!! Po ponad 5 miesiącach ciężkiej pracy naszej ekipy, życia w gruzach, pyle i z rzeczami w pudełkach i walizkach! Dziwnie się czułam w domu sama, chodząc po podłodze, a nie folii, mogąc wreszcie umyć okna i ugotować obiad ;-)) Oczywiście, nie wszystko jeszcze skończone, kuchnia rozkręcona, szaf wnękowych nie ma, ale to kwestia czasu, przeżyjemy. Jak tylko nabędziemy jakieś meble i pudła znikną z podłogi - będę się chwalić :-)
The news of the day is the official end of the overhaul! After over 5 months of our repair team, of living among rubble and dust, with all our stuff  in boxes and suitcases! I felt really strange home alone today, walking on the floor and not foil, cleaning windows and cooking dinner :-) Of course not everything is done, the kitchen furniture is in pieces, we have no wardrobes, but that's just a matter of time, we'll survive. As soon as we have some furniture and the boxes dissapear from the floor - I'll boast with photos ;-))

10 komentarzy:

silence pisze...

Podobny pomysł przyszedł mi do głowy jak kupowałam ten stempelek ze świątecznym napisem :) A Twoje inspiracje skłaniają mnie do wypróbowania.
Pozdrawiam,
Agata

ankan pisze...

Świetny pomysł, a efekt jeszcze lepszy :)

Mrouh pisze...

Bombki w kratkę są bombowe, tak mi się spodobały, że chętnie bym takie kupiła na choinkę! Świetna kartka, dzięki Twojemu ulubionemu motywowi jest bardzo oryginalna.

Ewik pisze...

śliczne te bombki w kratkę!:)

elpimpi pisze...

SUPER kartka! REWELACYJNE te bombki!

Jaszmurka pisze...

Aaaj to jest bombowe uczucie tak w końcu odetchnąć po remoncie! dopiero wtedy tak naprawdę docenia się mieszkanie :P (no i po wakacjach spędzonych w nieciekawej kwaterze :P )

Ściskam :*

Amy Sheffer pisze...

Such a pretty card! I cove those patterns, too, and how you have the flourishes behind the ornaments and the sentiment! Gorgeous!

Thenks for your sweet comment on my blog today too!

Unknown pisze...

Piękna kartka !
Pomysł - rewelacja !

Ludkasz pisze...

świetna kartka, fantastyczny pomysł:)Poprzednie też cudne;)pozdrawiam:)

Rae pisze...

Mam to samo - na papiery w kratkę mam osobną kategorię w moim systemie układania :D
Końca remontu gratuluję :)